Ce include deservirea în bază de abonament

Suport pentru utilizatori

Ajutor operativ pentru angajați în chestiuni ce țin de PC-uri, laptopuri, software și tehnică de birou.

Monitorizare și profilaxie

Verificări planificate, actualizări software, controlul stării echipamentului și copiilor de rezervă.

Infrastructură și securitate

Servere, rețele, acces, securitate informațională de bază și recomandări privind protecția datelor.

Formate de colaborare

Bază

Pentru birouri mici și departamente de până la 10 locuri de muncă.

  • Suport în orele de lucru
  • Deplasări planificate conform graficului
  • Consultanță la telefon și online

Premium

SLA individuale pentru sisteme critice.

  • Program extins de lucru
  • Timp de reacție personalizat
  • Implicare în planificarea dezvoltării IT

Trimiteți o solicitare pentru ofertă comercială

Completați datele companiei – vom calcula condițiile optime pentru deservire în bază de abonament.

Prin trimiterea formularului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.